|
|||||||
| Foren durchsuchen |
| Erweiterte Suche |
| Gehe zu... |
|
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen | Ansicht |
|
|
#2 |
|
niveaulos.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
naja.. ich sprech leider nicht fließend holländisch.. von daher ist es mehr als wahrscheinlich, dass selbst in den fetzen, die ich zu verstehen glaube, noch fehler sind
mannen zijn zo sterk mannen bieden zekerheid mannen huilen stiekem mannen smaken de tederheid en mannen zijn ook zo kwetsbaar zonder mannen is de wereld doch ondenkbaar mannen tappen moppen mannen... mannen willen maar het een ding mannen draaien zich eruit mannen zijn altijd bereid mannen.. Refrain: mannen doen zo vlot, zijn verkrampt hard van buiten, zacht de binnenkant hebben zich vroeger als kind vermant hoe werd men en man hoe werd en man en man hoe werd men en man mannen kopen vrouwen mannen beheersen de markt mannen kunnen alles mannen krijgen en hartinfarct ... ...........moete niets bewijzen Refrain mannen vouren oorlog(en) mannen... mannen willen wijde mannen worden.... mannen bouwen raketten mannen... Refrain mannen krijgen nooit kinderen mannen worden langzaam kaal mannen weten alles beter mannen zijn dan zo kwetsbaar zonder mannen is de wereld doch ondenkbaar Refrain also wer die pünktchen noch ersetzen kann, hat meinen vollsten respekt
|
|
| Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1) | |
| Ansicht |
Zur Linear-Darstellung wechseln |
Zur Hybrid-Darstellung wechseln |
Baum-Darstellung |
|
|