Herbert Grönemeyer Forum

Herbert Grönemeyer Forum (https://www.letzte-version.de/forum/index.php)
-   Von User zu User (https://www.letzte-version.de/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hollandse fans (https://www.letzte-version.de/forum/showthread.php?t=1403)

Betrachter 18.02.2004 17:47

@Adam

Nog een opmerking: Wat betekend:"Es heißt nicht Wechselrahmen,sondern rahmenloser Wechselbildhalter.Das dass mal klar ist, eigenlijk in het Nederlands :?:

Beschouwer :)

ijvonn 20.02.2004 18:59

Hoi,
Mijn broer is een grote fan. Ik ben door hem met de muziek van Herbert Grönemeyer in contact gekomen. Mijn duits is niet zo goed en dat vind ik heel jammer, want zijn teksten zijn ook erg goed.
Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb, want zijn eigen site vind ik erg slecht. Ik kan er bijvoorbeeld helemaal niet op vinden waar hij op treed. Jammer dat hij zo weinig in Nederland komt.
Toen hij op trad in Paradiso was er alleen op de zwarte markt aan een kaartje te komen.
Ik hoop op een lang optreden in Lichtenvoorde deze zomer!

Adam 21.02.2004 18:49

Zitat:

Zitat von ijvonn
Ik hoop op een lang optreden in Lichtenvoorde deze zomer!

De hoop overleed het laatst, maar ik denk niet, dat hij erg lang zal spelen. Dat is een festival, meer dan 1 1/2 uur verwacht ik niet :(.
Belangrijker is de vraag, wie hoofdact zal zijn? Herbert in Nederland? Zou mooi zijn, maar waarschijnlijk? Anouk, omdat ze in Nederland een Megaster is? Bowie, omdat hij over de hele wereld bekend is? Ik hoop niet, maar als toch, kan ik misschien vroeger naar huis rijden ;-). We willen zien.

Adam 31.03.2004 20:07

De in november 2003 uitgebrachte dubbel DVD Mensch is een indrukwekkende registratie van het concert dat Grönemeyer in juni 2003 gaf in Gelschenkirchen.
*lol* :lol:

Betrachter 06.04.2004 19:52

Of Gelsenkirchen of Oberhausen - hoofdzaak in Niedersachsen !

Betrachter :roll:

WIR WERDEN UNS NICHT UNBEKANNT;
DIES IST NOCH NICHT DAS ENDE,
WIR TREFFEN UNS IM FEUERLAND UND
REICHEN UNS: BRENNENDE HÄNDE !

HRK

GabideJong 22.06.2004 16:20

Leuk, zo een nederlands stukje voor Herbert, zo zie je maar hoe leuk het is om Herbert Fan te zijn :roll:

hasseltboy 01.11.2004 18:22

AW: Hollandse fans

Nederlandse fan meldt zich!

Bruno 18.08.2005 18:38

Könnte mir freundlicherweise jemand folgendes ins deutsche Übersetzen ?

Voor een rembours verzending worden rembours kosten in rekening door het verzendbedrijf (DPD, TPG, Van Gend en Loos, enz). U betaald dan het pakket als het wordt aangeboden bij u thuis aan de postbode.

Adam 19.08.2005 01:28

für nachnahme-sendungen werden nachnahme-gebühren vom zusteller (DPD, TPG, Van Gend en Loos, usw) in rechnung gestellt. Sie bezahlen dann das paket bei ihnen zuhause beim postboten, wenn es zugestellt wird.

Bruno 19.08.2005 08:49

@Adam,Danke schön.

Adam 19.08.2005 12:53

graag gedaan.

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 18:39 Uhr.